Gonidux

Administratieve Dienstverlening

Friets Ploumstraat 24

6461 LB  Kerkrade

Mobiel 06-10406017

E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

KvK 14120615 

 

      Administraties/ Werkwijze                              

                                                      <  Duidelijke afspraken  >

 

         Met de meeste klanten wordt een “Overeenkomst van opdracht voor administratieve              dienstverlening” afgesloten. In deze overeenkomst wordt vastgelegd welke                                boekhoudkundige en administratieve werkzaamheden tegenover een vooraf                                vastgesteld maandelijks abonnementsbedrag worden verricht.

                                                              

                                                                <  Vaste Prijs  >         

 

        Er wordt door ons een ordner uitgereikt met tabbladen en richtlijnen, waarin                             duidelijke aanwijzingen worden gegeven op welke manier en gesorteerd naar                             DAGBOEK de administratie per kwartaal moet worden aangeleverd.

 

         Wat u minimaal mag verwachten, na het afsluiten van een contract.

 1.    Elk kwartaal wordt de administratie bij u opgehaald, of u brengt zelf uw administratie naar locatie. Dit in overleg.

2.    Het boeken en verwerken van kasboek-bankboek (middels bankafschriften)-Inkoopboek (uw ontvangen inkoopfacturen) en verkoopboek ( door uzelf aangemaakte facturen). Het maken van een afschrijvingsschema en het boeken van de afschrijvingen en investeringen per kwartaal.

3.    Per kwartaal het verzorgen van de BTW administratie en de BTW aangifte.

4.    Per kwartaal het resultaat bespreken en aan de hand van de kwartaalcijfers een winstprognose geven voor het lopende jaar. Tevens wordt u per kwartaal geadviseerd welk bedrag van uw winst u moet reserveren om volgend jaar uw aanslag inkomstenbelasting (IB) en zorgverzekeringwet premie (ZVW) te kunnen betalen.

5.    Voor al uw vragen, zeker van groot belang voor de startende ondernemer, staan wij altijd gereed. Er worden geen extra bedragen in rekeningen gebracht voor telefonisch advies. Steeds dezelfde contactpersoon die u te woord staat.

6.    Na het einde van het boekjaar wordt de jaarrekening samengesteld. Voor een eenmanszaak (ZZP) is een jaarrekening overigens niet verpicht.

7.    De jaarresultaten van het afgelopen boekjaar worden in januari/ februari van het nieuwe boekjaar besproken en er wordt al een belastingprognose afgegeven, zodat u niet voor financiële verrassingen komt te staan.

8.    In de meeste gevallen wordt vóór 1 mei de aangifte Inkomstenbelasting verzorgt, mits er redenen zijn om uitstel aan te vragen.